SBD PED je v rámci správy domů také schopno zprostředkovat velké množství administrativních služeb, a to od zpracování a rozeslání pozvánky na každoroční shromáždění objektu až po zajištění komunikace s právními zástupci v případech jakýchkoliv soudních sporů. Mezi tyto poskytované služby patří samozřejmě také každodenní komunikace s vlastníky jednotek a poradenská činnost v otázkách převodu či prodeje bytových nebo nebytových jednotek.
Zajišťované služby
- Zajištění každoročního shromáždění SVJ či členské schůze bytového družstva
- Zajištění komunikace s potřebnými organizacemi (katastrální úřad,…)
- Zajištění právního zastoupení či konzultace v případě právních sporů
- Každodenní komunikace s vlastníky v otázkách vlastnictví jejich prostor
- Poradenská činnost v otázkách převodu bytových či nebytových jednotek
- Výběrová řízení pro dodavatele bankovních služeb či pojištění nemovitosti
- Zajištění právní pomoci při zakládání Společenství vlastníků jednotek či změně jeho základních dokumentů
- Evidence kontaktních údajů vlastníků v souladu s GDPR
- Zajištění veškeré korespondence s vlastníky